Klub 4 STEPS to be fit w Lesznie

4steps_logo

SIEĆ KLUBÓW 4 STEPS to be fit

Marka 4 STEPS jest innowacyjnym na polskim rynku konceptem w branży fitness, pierwszą siecią klubów fitness określaną jako „boutique fitness”.

4 STEPS wyróżnia się autorskimi unikalnymi sesjami treningowymi, które odbywają się zawsze pod okiem instruktora, a co istotne – daje każdemu klubowiczowi monitoring w bieżącym czasie podczas treningu – za pomocą systemu MyZone®, który poza wiedzą wpływa też na samodyscyplinę podczas wykonywania ćwiczeń. Do tego każdemu klubowiczowi 4 STEPS dostępna jest analiza składu ciała, co pozwala na skorelowanie swoich celów treningowych z możliwościami ciała, natomiast wyniki widoczne w Profilu Klienta motywują do dalszej pracy.

W swojej strategii 4 STEPS proponuje klubowiczom w ramach 4 kroków: zmianę codzienności, zmianę nawyków, zmianę nastawienia i zostanie fit na całe życie. 4 STEPS propaguje „fit“ jako styl życia.
Pierwszy prototypowy klub 4 STEPS to be fit został otwarty wiosną 2015 roku w Lubinie, a drugi – 19 listopada 2015 roku w Lesznie. Docelowo w sieci 4 STEPS ma funkcjonować ponad 70 lokalizacji. Horyzont czasowy realizacji całościowej projektu został określony na 5 lat.

ZADANIA POSTAWIONE PRZED STAR FITNESS S.A.

  1. Współtworzenie modelu biznesowego.
  2. Dobór odpowiedniego sprzętu w kontekście założonego modelu biznesowego.
  3. Stworzenie autorskiego programu treningowego.
  4. Przeprowadzenie analizy potencjału lokalizacji.
  5. Przejęcie roli inwestora zastępczego w zakresie adaptacji wynajmowanego lokalu.
  6. Wsparcie w zakresie kreacji marketingowej.
  7. Szkolenia sprzedażowe, coaching, kontroling.

OSIĄGNIĘTE EFEKTY

  1. Współtworzenie modelu biznesowego
    Stworzenie strategii działania innowacyjnego konceptu w branży fitness. Przygotowanie modelu finansowego wraz z planem sprzedaży, analiz rynkowych, strategii segmentacji, unikalnej filozofii 4 kroków 4 STEPS.
  2. Dobór odpowiedniego sprzętu w kontekście założonego modelu biznesowego
    W odniesieniu do planowanego charakteru klubu wybrano sprzęt, który w optymalny sposób odpowiada ideologii treningu w klubach 4 STEPS. Dostarczono bieżnie z firmy Star Trac®, IndoorWalking® , rowery Spinning®, ergometry Concept2 oraz strefę funkcjonalną wyposażoną w sprzęt Jordan®.
  3. Stworzenie autorskiego programu treningowego
    Wdrożenie programu treningowego zgodnego z filozofią 4 STEPS opartego na 60-minutowych zajęciach grupowych z trenerem przy stałym monitoringu ćwiczącego poprzez system MyZone®.
  4. Przeprowadzenie analizy potencjału lokalizacji
    Stałe wsparcie przy wyborze lokalizacji obejmuje ocenę potencjału, analizy demograficzno-ekonomiczne oraz wsparcie w poszukiwaniu lokali pod wynajem. W wyniku tych prac otwarte zostały już 2 kluby, a kolejne są na etapie negocjacji.
  5. Przejęcie roli inwestora zastępczego w zakresie adaptacji wynajmowanego lokalu
    Na etapie planowania inwestycji zrealizowane zostały zadania z zakresu doradztwa architektoniczo-budowlanego. Przygotowano projekt optymalnego rozmieszczenia stref w szczególności krytyczne było dobranie odpowiedniej proporcji pomiędzy strefą aktywną i pasywną. Głównym zadaniem był nadzór nad pracami budowlanymi oraz projekt i wykonawstwo aranżacji wnętrz.
  6. Wsparcie w zakresie kreacji marketingowej
    Przygotowanie identyfikacji wizualnej, zaprojektowanie logotypu i architektury strony www.
  7. Szkolenia sprzedażowe i coaching
    Szkolenia wdrożeniowe w standard pracy i proces sprzedaży, doskonalenie umiejętności sprzedażowych, które przyczyniły się do zwiększenia konwersji sprzedaży, kontroling realizacji procesu sprzedaży.